Η Kuoni ξεκίνησε νέα καμπάνια μάρκετινγκ (βίντεο)

Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Kuoni ξεκίνησε μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των Βρετανών ταξιδιωτών.
Η χώρα προετοιμάζεται για την επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών στις 17 Μαΐου. Και η εταιρεία εντείνει τις προσπάθειες της στο μάρκετινγκ.Ξεκινώντας σήμερα Παρασκευή 23 Απριλίου την καμπάνια “Get Carried Away”.
«Είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξαναρχίσουμε, ανακοίνωσε η εταιρεία. Και να βάλουμε τη μάρκα Kuoni στο μυαλό όποιου σχεδιάζει ταξίδι στο εξωτερικό».
Ο Ντέρεκ Τζόουνς, διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας Kuer DER Touristik UK, δήλωσε ότι η εκστρατεία είναι εν αναμονή της «σταδιακής επιστροφής των διεθνών ταξιδιών τον επόμενο μήνα».
Ο διευθυντής μάρκετινγκ Ντιν Χάρβυ πρόσθεσε ότι «όλη η καμπάνια έχει ένα συνεπές μήνυμα, εμφάνιση και αίσθηση γύρω από το δημιουργικό θέμα Get Carried Away».
Επέκταση της προσφοράς Flex+
Η Kuoni ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι θα επέκτεινε την προσφορά Flex+ σε οποιεσδήποτε κρατήσεις πραγματοποιηθούν πριν από τις 17 Μαΐου.
Η προσφορά επιτρέπει στους πελάτες να αλλάζουν κρατήσεις έως και 10 ημέρες πριν από τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και 21 ημέρες πριν από τα ευρωπαϊκά ταξίδια για οποιονδήποτε λόγο.
Η ταινία “Get Carried Away” διάρκειας 40 δευτερολέπτων κυκλοφόρησε στο YouTube.Ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ έχει δαπανηθεί στα κανάλια κοινωνικών μέσων, την αναζήτηση στο διαδίκτυο, τα email και τον ιστότοπο.Παράλληλα διαφημίσεις θα προβάλλονται σε έντυπα Μέσα.

Source: tourismtoday.gr

Original article: Η Kuoni ξεκίνησε νέα καμπάνια μάρκετινγκ (βίντεο).

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>