Το 2022 η επαναφορά των επαγγελματικών ταξιδιών στις ΗΠΑ

Γεγονός θα μπορούσε να αποτελέσει το 2022 η επαναφορά των επαγγελματικών ταξιδιών στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας μάλιστα τα προ πανδημίας επίπεδα, με τη ζήτηση να έχει αρχίσει δειλά-δειλά ήδη να ανακάμπτει. Σε αντίθεση, βεβαίως, με τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Αυτό προέκυψε κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του συνεδρίου Wolfe Research Transportation and Industrials, συμπέρασμα με το οποίο συμφωνούν στο σύνολό τους οι επικεφαλής της αεροπορικής βιομηχανίας των ΗΠΑ.
Πολλά έχουν ειπωθεί για τη συγκρατημένη ζήτηση που παρατηρείται στα ταξίδια αναψυχής, η οποία αρχίζει να επανέρχεται και να δημιουργεί μια νότα αισιοδοξίας για την ανάκαμψη των πτήσεων και της εναέριας κυκλοφορίας σε εγχώριες αγορές από την Αυστραλία έως την Κίνα και τις ΗΠΑ. Ωστόσο, τώρα, τα στελέχη της αεροπορικής βιομηχανίας “αγκαλιάζουν” την ιδέα της αυξημένης ζήτησης των επαγγελματικών ταξιδιών, που θα μπορούσε να αντικαταστήσει την τουριστική ζήτηση και να οδηγήσει σε ανάκαμψη ολόκληρης της τουριστικής βιομηχανίας το ερχόμενο φθινόπωρο και τον χειμώνα. Ανάμεσά τους ο επικεφαλής εσόδων της American Airlines, Vasu Raja, ο οποίος εκτιμά πως η συγκρατημένη ζήτηση στα επιχειρηματικά ταξίδια, που ξεπερνά τα επίπεδα του 2019, θα μπορούσε να είναι “πραγματικότητα” στις αρχές του 2022.
adv
Μια ισχυρή επιστροφή των εταιρικών πελατών θα ήταν καλή είδηση για τις αμερικανικές, αεροπορικές εταιρίες, όπως η American Airlines, η Delta Air Lines και η United Airlines, που βρίσκονται στο “κόκκινο” καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν μεγάλο μέρος των εσόδων τους και είναι κρίσιμα για την ανάκαμψή τους. Δια του λόγου το αληθές, τον περασμένο μήνα, στελέχη της United δήλωσαν ότι ο αερομεταφορέας έχει ανάγκη τα επαγγελματικά ταξίδια και τα διεθνή ταξίδια μεγάλων αποστάσεων για να ανακάμψει στο 65% των επιπέδων του 2019 και να επιστρέψει πιο υγιής στους αιθέρες.
Πότε ακριβώς και σε ποιο επίπεδο θα ανακάμψουν τα επαγγελματικά ταξίδια είναι κρίσιμα ερωτήματα για τον κλάδο. Ωστόσο, οι επικεφαλής του κλάδου συναινούν πως η επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδιών, σε σημαντικό βαθμό, τοποθετείται χρονικά στον Σεπτέμβριο του 2021 για τις ΗΠΑ, όταν τα ταξίδια αναψυχής αρχίζουν να υποχωρούν συνήθως, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.
Σύμφωνα με τον Raja, ενώ στην Αμερική προβλέπεται ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών τον Σεπτέμβριο, οι κρατήσεις παραμένουν ελάχιστες μετά την Εργατική Ημέρα, γεγονός που δεν βοηθάει στην ποσοτικοποίηση των προοπτικών.
Επίσης, σε αυτό το σημείο, κανείς δεν μιλά για πότε θα επιστρέψουν τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, με την επιστροφή αυτή να τοποθετείται χρονικά στο 2022, στην καλύτερη περίπτωση και τις αεροπορικές εταιρίες εν τω μεταξύ να σχεδιάζουν εναλλακτικές χρήσεις για τα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων.
Ορισμένα στελέχη, όπως ο Raja και ο διευθύνων σύμβουλος της United, Scott Kirby, πιστεύουν πως οι εταιρικοί πελάτες θα επιστρέψουν πιο αποφασιστικοί όταν αυτό συμβεί. Άλλοι, όπως ο διευθύνων σύμβουλος της Southwest Airlines, Gary Kelly, πιστεύουν ότι θα χρειαστούν 5 έως 10 χρόνια για την ανάκαμψη των εσωτερικών ταξιδιών στις ΗΠΑ στα επίπεδα του 2019. Πάντως, όλοι συναινούν σε 10-20% διαρθρωτική μείωση στα επαγγελματικά ταξίδια, ως αποτέλεσμα της ευρείας υιοθέτησης των τηλεδιασκέψεων από το σύνολο των επιχειρήσεων/οργανισμών.
Περίπου το 30% των επαγγελματικών ταξιδιών έχουν επιστέψει στην Αμερική, σύμφωνα με τον Raja. Πολλά από αυτά πραγματοποιούνται από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η ανάκαμψη, όμως, ποικίλλει ευρέως ανά τομέα και γεωγραφική περιοχή, με περισσότερους ταξιδιώτες να προέρχονται από εταιρίες με αντικείμενο την ενέργεια και τη βιομηχανία και πολλά ταξίδια να επικεντρώνονται στον Νότο και τη Δύση.

Post Views:
4

Source: money-tourism.gr

Original article: Το 2022 η επαναφορά των επαγγελματικών ταξιδιών στις ΗΠΑ.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>